Platform over transport, opslag, interne en externe logistiek
Stil moeten staan bij het Coronavirus betekent zeker niet stil moeten zitten!

Stil moeten staan bij het Coronavirus betekent zeker niet stil moeten zitten!

De kans is meer dan groot dat u dit leest vanuit uw veilige thuissituatie. Nederland is de afgelopen periode massaal ‘naar huis gestuurd’. Als het Coronavirus ons één ding heeft duidelijk gemaakt, dan is het wel dat er niet gediscrimineerd wordt. Iedereen kan het krijgen en we hebben ineens de zorg voor elkaar op onze schouders gekregen. Bedrijven zijn van het ene op het andere moment verplicht om zichzelf ‘opnieuw uit te vinden’. Soms gebeurt dat in blinde paniek, vaak gelukkig zeer gestructureerd.

Ook ik schrijf dit aan u zittend aan de eettafel, vanuit de gezellige eetkamer thuis, ingelogd op de server van de uitgever. Als Projectmanager van Grond-, Weg- en Waterbouw Magazine zie ik ook wat de maatregelen die genomen moeten worden doen met de bedrijven waar we ons voor inzetten. Veel klanten zijn slechter of helemaal niet bereikbaar, er heerst angst voor de toekomst en men zou het liefste vooruit in de tijd kunnen kijken, om te zien of we deze crisis overleven, zowel qua lichamelijke als bedrijfsmatige gezondheid. Daarom wil ik u allemaal een hart onder de riem steken: GWW Magazine draait gewoon verder. ‘Business as usual’? Nee, niet ‘as usual’ in deze moeilijke tijden. Maar wel ‘business’! Ons magazine en onze klanten zijn namelijk partners van elkaar, al jarenlang. Onze klanten zorgen ervoor dat wij ons mooie blad mogen maken, wij zorgen ervoor dat onze klanten gezien worden. We kunnen niet zonder elkaar. En juist daarom is het belangrijk dat we elkaar helpen, zoals we altijd al deden, ook in deze moeilijke tijd.

In deze tijd gezien worden betekent straks gewoon de draad oppakken

Ook u maakt zich zorgen over wat er met uw bedrijf zal gebeuren, de komende tijd. Toch hebt u meer in eigen hand, dan u zich kunt indenken. Want ook al moeten we allemaal ‘social distance’ in acht nemen, dat betekent niet dat we bij elkaar uit beeld moeten verdwijnen. Daarom is een vakblad zo belangrijk. Elk GWW Magazine is eigenlijk een gedrukte -of online- pleisterplaats voor ontmoeting. Een veilige plaats waar u aan de wereld kunt laten zien wat uw bedrijf doet. Een veilige plaats waar uw klant, of prospect, kennis kan nemen van wat er in de sector allemaal aangeboden wordt en gebeurt. Juist nú is het belangrijk om in beeld te blijven. Er is nu zelfs meer tijd dan anders om het magazine ter hand te nemen en van voor tot achter door te pluizen. Heerlijk kennis opdoen en alle innovatie opsnuiven. Daarom is adverteren nu belangrijker dan ooit. Want uit beeld raken en na de Corona crisis de draad dan weer moeten oppakken, levert gegarandeerd achterstand op. Door in beeld te blijven in deze tijden waarin live contacten even niet meer mogelijk zijn, kunt u straks gewoon de draad weer oppakken.

Laten we hopen dat onze regering ook onze sector ondersteunt waar nodig en waar het kan. Ondertussen helpen wij u met het levend houden van de branche, door leven in de brouwerij te brengen. Samen redden we ons, dat hebben we altijd gedaan, dat doen we vandaag en dat blijven we doen. Houd vertrouwen, u zult zien dat er na deze crisis een nieuwe wereld met nieuwe kansen wacht.

Blijf veilig en gezond,

Frank Wekking

Projectmanager GWW Magazine

"*" geeft vereiste velden aan

Stuur ons een bericht

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wij gebruiken cookies. Daarmee analyseren we het gebruik van de website en verbeteren we het gebruiksgemak.

Details

Kunnen we je helpen met zoeken?